Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна гуми на клапаните

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Ами дай инфо , колега.Колко ти гори,как се държи колата,с какво масло си и изобщо каквото ти дойде на ум!
    Значи колата е на 180 000. Карам със селения голд. Гори към 2 3 литра на 10 000к. Когато карам нормално не се усеща много, когато почна да напирам над 3000 оборота колата почва да пуши и направо мирише на изгоряло масло когато спра. То май и дебитомера ми е за смяна, въпреки че го смених преди 30 000 км., защото нещо е спъната и като го разкача колата направо лети но и пуши като трактор . Става въпрос за колата от подписа.

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
      Значи колата е на 180 000. Карам със селения голд. Гори към 2 3 литра на 10 000к. Когато карам нормално не се усеща много, когато почна да напирам над 3000 оборота колата почва да пуши и направо мирише на изгоряло масло когато спра. То май и дебитомера ми е за смяна, въпреки че го смених преди 30 000 км., защото нещо е спъната и като го разкача колата направо лети но и пуши като трактор . Става въпрос за колата от подписа.
      Веднага си смени маслото.Второто намери си качествен маистор,във форума има доста хора които могат да ти свършат работа,разгледаи общ технически раздел има телефони за връзка инт...
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • #18
        Колега,ако това са и реалните километри,мотора сигурно е прегряван.За толкова малко километри не могат нито гумичките , нито сегментите да се износят.Може да се говори много и да се гадае още повече,но опита ми показва,че е наложително едно отваряне на мотора.Тоест сваляне на главата със смяна на гумичките и ремонт на клапаните и почистване на повдигачите и смяна на сегментите.Евентуално и на биелните лагери.Няма начин един такъв разход на масло да не бърка сондата,а от там и цялата електроника.От там започва да пуши мотора и от недоброто изгаряне на бензина и накрая само ще си даваш парите за диагностики и ненужни чаркове, проблема ще си е пак налице.
        Успех!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          на мен за 4000км. ми изгоря 2-литра масло (и съм сменял сигменти и бялни лагери)
          ШАНС-май май ще се налага скоро да се сменя
          ALFA 146 1.4 ts. 2000г. черна перла

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от poison1912 Покажи съобщение
            на мен за 4000км. ми изгоря 2-литра масло (и съм сменял сигменти и бялни лагери)
            ШАНС-май май ще се налага скоро да се сменя
            Колега,И да си сменил сегментите,ако са били излъскани цилиндрите и не са ги минали поне с шкурка с въртеливи движения наляво-надясно,даже може да гори и повече масло от преди смяната.То за това си има и специален инструмент,който представлява просто три абразивни камъка на три рамена,които се разпъват от пружини и цялото нещо се захваща от бормашина,ама нали луд на шарено се радва,та и някои на лъскави цилиндри!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Колега,ако това са и реалните километри,мотора сигурно е прегряван.За толкова малко километри не могат нито гумичките , нито сегментите да се износят.Може да се говори много и да се гадае още повече,но опита ми показва,че е наложително едно отваряне на мотора.Тоест сваляне на главата със смяна на гумичките и ремонт на клапаните и почистване на повдигачите и смяна на сегментите.Евентуално и на биелните лагери.Няма начин един такъв разход на масло да не бърка сондата,а от там и цялата електроника.От там започва да пуши мотора и от недоброто изгаряне на бензина и накрая само ще си даваш парите за диагностики и ненужни чаркове, проблема ще си е пак налице.
              Успех!
              По принцип нали знаеш че винаги съм съгласен с теб ма в случея грешиш На реални 180 000км в гтв се предполага че повечето време е била на заварка така че най-вероятно маслените сегменти вече са почти на изчезване Отварял съм доста ТС-и и определено след 160 000км сегментите са на ръба на допуските

              ---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:27 ----------

              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Колега,И да си сменил сегментите,ако са били излъскани цилиндрите и не са ги минали поне с шкурка с въртеливи движения наляво-надясно,даже може да гори и повече масло от преди смяната.То за това си има и специален инструмент,който представлява просто три абразивни камъка на три рамена,които се разпъват от пружини и цялото нещо се захваща от бормашина,ама нали луд на шарено се радва,та и някои на лъскави цилиндри!
              И кво му обесняваш като майстора му е набил некви ментета сегменти и с хонинг като хималайте нема да паснат
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Значи проверил съм и не ми духа от щеката, къде другаде бих могъл да търся проблема?

                Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  По принцип нали знаеш че винаги съм съгласен с теб ма в случея грешиш На реални 180 000км в гтв се предполага че повечето време е била на заварка така че най-вероятно маслените сегменти вече са почти на изчезване Отварял съм доста ТС-и и определено след 160 000км сегментите са на ръба на допуските

                  ---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:27 ----------



                  И кво му обесняваш като майстора му е набил некви ментета сегменти и с хонинг като хималайте нема да паснат
                  Прав си,Бобо!Не бях видял,че е ГТВ.Там всичко е възможно.А ти,колега,повярвай ми,че може и да не ти духа и пак да гори масло!Просто си случил на "майстор" за и
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Абе то аз при майстор все още не съм бил. Скоро ще ми взимат книжката и тогава 2 месеца колата ще е в бокса и евентуално тогава ще тръгвам да се занимавам. Първо да свърши лятото пък после ще му мислим ;]

                    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                    Comment


                    • #25
                      интерсеното при мен е че ми изори 1.2л за 7000км масло селения20к а преди с селния голд за тези км н повече от 300-400гр. ка какво може да се дъкжи това мотора е на около 170000км
                      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
                      www.ico83.snimka.bg/[/url]

                      Comment


                      • #26
                        На какво се дължи,може да пишеме още 5-6 страници,но явно твоята е научена на селения голд.След,като с нея е добре,не виждам защо си сипал друго.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          На какво се дължи,може да пишеме още 5-6 страници,но явно твоята е научена на селения голд.След,като с нея е добре,не виждам защо си сипал друго.
                          ами защото четох че голда не бил за ТС и за това си налях 20к ама пак ще с еминава на голд
                          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
                          www.ico83.snimka.bg/[/url]

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ico83 Покажи съобщение
                            ами защото четох че голда не бил за ТС и за това си налях 20к ама пак ще с еминава на голд
                            То и аз съм си с голд. Кой го е казал това че голда не е за тс.

                            Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                              То и аз съм си с голд. Кой го е казал това че голда не е за тс.
                              пишеше го в форума някъде
                              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
                              www.ico83.snimka.bg/[/url]

                              Comment

                              Working...
                              X